📅 30 września 2025 r. 🕚10:00-11.15 📍Bezpłatny webinar
1 lutego 2026 Krajowy System e-Faktur (KSeF) stanie się faktem dla wielu firm i przyniesie całkowitą transformację procesu fakturowania. Czy Twoja firma jest na to gotowa?
Dołącz do webinaru i dowiedz się, na jakie zmiany musisz być gotowy!
Poznasz fakty - czym jest KSeF
i jakie niesie obowiązki
Zgłębisz różnice między fakturą online a offline i dowiesz się, jak przekazywać faktury klientom niekorzystającym z KSeF
Dowiesz się, jakie sankcje grożą
za błędy w fakturowaniu
oraz jak ich uniknąć
Otrzymasz plan wdrożenia KSeF w formie checklisty
KSeF w skrócie
Co to jest Krajowy System e-Faktur
Obowiązkowa data startu i odroczenia
Podstawowe zmiany w przepisach
Jak działa system
Proces wystawiania i odbierania faktur
Różnice między fakturą online a offline
Najczęstsze wyzwania i błędy
Terminy przesyłania i daty wystawienia faktury
Przekazywanie faktur klientom niekorzystającym z KSeF
Pytania i odpowiedzi
Piotr Adamski
starszy specjalista ds. podatków w Bussines Tax Professionals
Piotr na bieżąco analizuje każdy projekt legislacyjny związany z KSeF, brał również udział w konsultacjach publicznych projektowanych przepisów. Na co dzień szkoli, doradza i pomaga we wdrażaniu KSeF w Grupie Impel jak i u licznych klientów. Jego szeroka wiedza, doświadczenie i praktyczne podejście przetestowane w wielu biznesowych sytuacjach gwarantują, że z webinaru wyjdziesz wzbogacony o wiedzę, która pozwoli Ci się odpowiednio przygotować na wyzwania związane z KSeF.
Zarezerwuj miejsce i zapewnij swojej firmie bezpieczne wdrożenie KSeF 2.0.